awesomesims

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Sophi och Henny-Penny - 16 februari 2013 11:00

Hej!

Jag kommer berätta vad som hänt på våran legisy (hoppas jag stava rätt) en gång i vekan. I går när jag spelade såg jag att jag hade sagt fel, hon heter igentligen Eddie. Men för att det inte ska bli så förvirrat så får hon heta billy när jag berättar om henne. Nu har det gått en vecka sen sist så jag tänker ta och berätta lite vad som hänt nu. 


 


Billy hittade en kille som hade bra egenskaper ( i alla fal dom två som jag hal listat ut att han har) och deras stjärntecken passar ihop, perfekt! Han är desutom rätt så söt, i alla fall för att vara en datagjord sim. Dom snakade en stund tills dom blev vänner, sen behövde killen avdryta för att kräkas. Man ska inte vara med i ätertävlingen om man är mätt! Dagen efter blev dom pojkvänn och flickvänn!!!

 

Några dagar senare friade Billy till Christofer. Dagen efter hade dom ett privat brölopp, för jag årkade inte ha ett "vanligt" brölopp och dom hade inte råd med det! 

 

Nu när Christoffer har flyttat in kunde jag göra huset lite störe, nu behöver dom inte åka till t.ex gymet för att ducha! Det kan dom göra hemma istälett! Fast dom behöver fortfarande en spis, så nu äter dom bara flingor och mackor.



  

Jag behöver inte säga vad dom gör här.....

Men Dagen efter börgade billy må jätte illa så jag tror hon är gravid! 


Det är så långta jag har hunit spela sen senaste inlägget om billy, men nästa vecka berättar jag mer! 

/soffi!




Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kommentarsregler

Det är jättekul ifall du kommenterar! Men tänk på dessa saker:

1. Skriv inte samma kommentar mer än en gång.

2. Var snäll mot alla.

3. Gör inte reklam för din eller någon annans blogg/hemsida!

4. Skriv inte frågor i kommentarerna om de inte handlar om inlägget/dess ämne. Resten av frågorna får ni ställa i frågerutan.

5. Det är okej att skriva svordomar, bara de inte är mot någon annan på ett dåligt sätt.

 

Kommentarer som bryter mot reglerna tas oftast bort!

Senaste inläggen

Omröstning

Vill du att det kommer ett Sims 4?
 JA!!!
 Ja det går väll bra...
 Kanske, kanske inte
 Nej nu när jag har spenderat så mycket pengar på 3:an
 NEJ
 Jag vet inte

En flickas bästa vän

Sagan om Rose oc hennes hund Lasse:D 

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards