awesomesims

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Kära dagbok! Del 2

Av Sophi och Henny-Penny - 1 februari 2013 18:06

Här kommer andra delen av vår nya minisaga! Hoppas ni gillar den...


MÅNDAG:

 

Hej Dagbok! 

Jag märker hur lädsen Holly blir, när jag sägger allt dåligt om henne. Hon lägger huvet på sne och ser bedjande på mig, det är som om hon försöker säga "snälla! kan du inte sluta". Jag blir tvungen att tänka jätte mycket på min andning för att jag inte ska falla ihop, svimma.


TORSDAG:

 

Hej!

Holly har inte varit i skolan på länge, undra om hon är sjuk? Desutom har det hänt något med Malkolm, han har blivit tyst, pratar inte. Han drar sig liksom undan istället för att käfta imot när lärare skriker åt honnom, vilket dom gör väldigt ofta. Nu kanske jag kan prata med honnom?, när han inte har minst tio killar hängande efter sig. Jag kanske till och med får ett svar?



FREDAG:

 


Hej igen!

Jag börgar faktiskt bli orolig! Jag har smsat Holly minst tio gånger utan att få svar! Ingen värkar veta var hon är, eller varför hon är borta. Ska jag gå hem till hänne och låsas som om fröken bätt mig gå med läxorna till henne? annars kommer hon ju bara bli arg och spåtta ur sig kommentarer som "vad gör fru jobbig i mitt hus?" Så kan hon väll inte säga om jag kommer med läxorna? Eller? Jag får se imorgon hur jag gör, nu måste jag värkligen sova.


LÖRDAG:

 

Hejsan...

Jag gick hem till Holly idag, ingen öppnade. Men dörren var inte låst så jag klev in, i ett hus fult av flyttkartonger! Skulle hon flytta? På en av flyttkartongerna låg ett berv, ovanpå stod mitt namn,Meja, med Hollys välbekanta stil.

Hej meja

Vi har viserligen bråkat men jag vet att du kommer att söka efter mig här. Så gör vänner. Jag stod inte ut med dinna komentarer och elaka blickar. Jag berättade för minna föräldar och dom förstod precis. "Vi kan flytta om du vill" sa dom. Detta betyder att jag inte är ihop men Malkom länger, men efter vad du gjort tror jag att dinna changser på honnom (som var väldigt små redan från börgan) inte är så stora, rättare sagt så kommer nog han att avchy (Och hur fan stavas det?) dig.

/Holly

Och vad ska det betyda???

 

  

 
 
Ingen bild

Anonym

6 februari 2013 16:51

Inget illa menat, men varför uppdaterar ni så himla dåligt?

Sophi och Henny-Penny

7 februari 2013 19:12

Jag holler med dig, vi uppdaterar väldigt dåligt. Fast det är inte så lätt att skriva inlägg. Det kommer nog bara inlägg på helgerna för vi har så mycket läxor och så.
/soffi!

 
Lollo:D

Lollo:D

6 februari 2013 20:09

Gud vad taskig Holly var mot Meja eller har Holly berättat något för Malkolm. Förästen jätte bra del och hoppas att ni snart gör en ny del:)

http://wwwlollosblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophi och Henny-Penny - 23 mars 2013 11:00

Hej! Det går as dåligt för awesomesims! undra om vi ska ta och legga ner 30-dagarsutmaningen? ingen gillade endå den... och den sög värkligen. Ja, nu till något annat jag tenkte berätta vad som hent med legisyn! Här kommer då bilder och så! ...

Av Sophi och Henny-Penny - 14 mars 2013 18:30

  Hej! Några dagar fram kommer det bara vara jag (Soffi) som svarar på 30-dagarsutmaningen (som man behöver spelet för) ,därför att Hennings spel krånglar och då hon måste hålla på att avinstalera och så, men hoppas ni gillar det ändå!   ...

Av Sophi och Henny-Penny - 2 mars 2013 11:53

Hej! Nu tänkte jag berätta vad som hänt med legisin under sportlovet!   Först fattade jag inte varför dom hade så lite pengar, men sen kom jag på att mamman var gravid och pappan hade inget jobb, ingen jobbade och därför hade dom så lite pe...

Av Sophi och Henny-Penny - 23 februari 2013 09:02

Halloj! Jo både jag och Soffi har sportlov just nu och därför tänkte vi ta en sportlovpaus (finns det ett ord som heter så?). Det betyder ingen uppdatering, ingen 30 dagarsutmaning och inga svar på frågor och kommentarer. Hoppas ni förstår! Jag men...

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kommentarsregler

Det är jättekul ifall du kommenterar! Men tänk på dessa saker:

1. Skriv inte samma kommentar mer än en gång.

2. Var snäll mot alla.

3. Gör inte reklam för din eller någon annans blogg/hemsida!

4. Skriv inte frågor i kommentarerna om de inte handlar om inlägget/dess ämne. Resten av frågorna får ni ställa i frågerutan.

5. Det är okej att skriva svordomar, bara de inte är mot någon annan på ett dåligt sätt.

 

Kommentarer som bryter mot reglerna tas oftast bort!

Senaste inläggen

Omröstning

Vill du att det kommer ett Sims 4?
 JA!!!
 Ja det går väll bra...
 Kanske, kanske inte
 Nej nu när jag har spenderat så mycket pengar på 3:an
 NEJ
 Jag vet inte

En flickas bästa vän

Sagan om Rose oc hennes hund Lasse:D 

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok

Gästbok


Skapa flashcards