awesomesims

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

Bildtävling!

Av Sophi och Henny-Penny - 6 oktober 2012 12:42

Hej allihopa! Nu har vi äntligen fått bra flyt på vår blogg! (altså att vi har börjat göra mer inlägg.) Så vi hoppas att alla tycker det är bra! Nu till det viktiga! Tävlingen! Det var länge sedan vi hade en tävling och därför ska vi ha en nu! Tävligen går ut på att ta några så snygga simsbilder som möjligt! Det fins lite olika regler (Kommer här nedan) hoppas alla följer dem! Den som vinner kommer få ett pris, vad priset är får du reda på i ett annat inlägg men det vi kan säga är att den som kommer 2:a eller 3:a kommer att bli länkad! Nu kommer reglerna:


REGLER:

1. Det ska vara 4 bilder.

2. Den första bilden ska vara i temat kärlek.

3. Den andra bilden ska vara en bild på natur.

4. Den tredje bilden måste vara en bild på en sim som liknar er! Om ni vill, annars bara en sim. 

5. Den sista bilden ska vara en så rolig bild som möjligt. 



Skika in bilder på den här meiladresen: Henriette.bergendahl01@fredrikshov.se

Tävlingen kommer att avslutas om 2 månader så att många hinner vara med och så att vi hinner bestemma priset. Lycka till!  

 

PS: Skriv gärna din bloggadress, om du har någon och din meiladress.

 

Här kommer lite bilder!

 

 

En brandman som försöker släcka en eld

 

Fullmånen

 

Våran älvfamilj

 

En flygande älva



:)     


 
 
Emilia

Emilia

11 oktober 2012 20:27

Ska försöka få till några bilder imorgon, men vill så gärna veta vad priset är innan jag skickar in. Så jag väntar. :3

http://sims-emilia.bloggplatsen.se

 
Saga

Saga

12 oktober 2012 21:01

Undrar samma som Emilia men får man använa photshop
(det är ett program som man fixar bilder i)
Snälla!!???

http://Rampljus.bloggplatsen.se

Sophi och Henny-Penny

14 oktober 2012 11:01

Nix, det får man inte eftersom alla inte har det. Ledsen :(

 
Fanta

Fanta

12 oktober 2012 22:06

Kul idé, jag hade faktiskt tänkt göra något liknande förut men det blev aldrig av... Tänker dock inte vara med, jag vill hellre hjälpa er med att välja en vinnare :P

Förresten Henning, hur går det med hoppande bönorna? Har du vattnat dem? xD

http://FantaSims3.bloggplatsen.se

Sophi och Henny-Penny

14 oktober 2012 11:00

Äum... Ja... Liksom dom har inte rört sig på några dagar... Men jag har följt intruktionerna faktiskt!

 
isa

isa

13 oktober 2012 18:33

hmm... Jag har gjort både 4:an o 5:an men inte 2:an eller 3:an :( men ska i allafall skicka in mina bilder :D

http://isansblogg.bloggplatsen.se

Sophi och Henny-Penny

14 oktober 2012 11:01

Bra! :)

 
Misan

Misan

14 oktober 2012 19:48

Jag har skickat till er SNART,,,,

http://MisanSimsBlogg.bloggplatsen.se

Sophi och Henny-Penny

15 oktober 2012 15:05

Toppen! ;)

 
Juliasims3

Juliasims3

21 oktober 2012 19:41

Jag är gärna med :D

http://juliasims3.bloggplatsen.se

Sophi och Henny-Penny

27 oktober 2012 18:12

Bra!

 
Ingen bild

Therese

20 november 2012 11:12

Jag är med! :)

http://littleblackme.blogg.se

Sophi och Henny-Penny

1 december 2012 15:58

Toppen!

 
Emma

Emma

30 november 2012 22:48

Jag är med! Har skickat mina bidrag nu!Jag håller tummarna för att jag vinner!!!!

http://thesimsmemmiz.blogg.se

Sophi och Henny-Penny

1 december 2012 15:50

Tack! Toppen att du är med!!!! ^^

 
Ingen bild

Tove

1 december 2012 18:03

Med! Jag har skickat in nu:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophi och Henny-Penny - 23 mars 2013 11:00

Hej! Det går as dåligt för awesomesims! undra om vi ska ta och legga ner 30-dagarsutmaningen? ingen gillade endå den... och den sög värkligen. Ja, nu till något annat jag tenkte berätta vad som hent med legisyn! Här kommer då bilder och så! ...

Av Sophi och Henny-Penny - 14 mars 2013 18:30

  Hej! Några dagar fram kommer det bara vara jag (Soffi) som svarar på 30-dagarsutmaningen (som man behöver spelet för) ,därför att Hennings spel krånglar och då hon måste hålla på att avinstalera och så, men hoppas ni gillar det ändå!   ...

Av Sophi och Henny-Penny - 2 mars 2013 11:53

Hej! Nu tänkte jag berätta vad som hänt med legisin under sportlovet!   Först fattade jag inte varför dom hade så lite pengar, men sen kom jag på att mamman var gravid och pappan hade inget jobb, ingen jobbade och därför hade dom så lite pe...

Av Sophi och Henny-Penny - 23 februari 2013 09:02

Halloj! Jo både jag och Soffi har sportlov just nu och därför tänkte vi ta en sportlovpaus (finns det ett ord som heter så?). Det betyder ingen uppdatering, ingen 30 dagarsutmaning och inga svar på frågor och kommentarer. Hoppas ni förstår! Jag men...

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kommentarsregler

Det är jättekul ifall du kommenterar! Men tänk på dessa saker:

1. Skriv inte samma kommentar mer än en gång.

2. Var snäll mot alla.

3. Gör inte reklam för din eller någon annans blogg/hemsida!

4. Skriv inte frågor i kommentarerna om de inte handlar om inlägget/dess ämne. Resten av frågorna får ni ställa i frågerutan.

5. Det är okej att skriva svordomar, bara de inte är mot någon annan på ett dåligt sätt.

 

Kommentarer som bryter mot reglerna tas oftast bort!

Senaste inläggen

Omröstning

Vill du att det kommer ett Sims 4?
 JA!!!
 Ja det går väll bra...
 Kanske, kanske inte
 Nej nu när jag har spenderat så mycket pengar på 3:an
 NEJ
 Jag vet inte

En flickas bästa vän

Sagan om Rose oc hennes hund Lasse:D 

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok

Gästbok


Skapa flashcards