awesomesims

Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Förlåt oss!

Av Sophi och Henny-Penny - 2 september 2012 13:45

Historien En flickas bästa vän har inte kommit ut på länge och det bror på att när vi hade gjort klart hela historien så glömde vi och spara! Typiskt oss! Ja så nu måste vi börja om! Desutom är vi ju två tjejer som bor lång ifrån varandra och när vi ska göra något inlägg tillsammans så behöver vi åka till varandra. Desutom fungerar inte mina (Sofis) bilder! Jag tar en bild och så sparas den inte på screenshots. Om ni vet hur man gör så skriv gärna förslag på vad jag ska göra i kommentarerna! Men ni behöver inte vara ledsna för snart kommer även vår nya serie, Mysterier! Jag kan inte berätta så mycket eftersom bara texten är klar inte bilderna. Men jag kan beräta några saker: Det handlar om en kille som hetter Edvin hans mamma är död så han bor hos sin pappa. Under somarlovet får han bo i en liten by med sin moster Magda. Jag hoppas värkligen att ni kommer gilla den. Det var nog alt för oss!  

Här kommer lite bilder från En flickas bästa vän:

   

 

           

 
 
Ingen bild

isa

3 september 2012 15:55

tråkigt men får vi vänta länge tills nästa del kommer??

Sophi och Henny-Penny

3 september 2012 22:13

Nej vi ska bara ta bilderna!

 
Ingen bild

isa

4 september 2012 15:31

bilderna till: En flickas bästa vän eller till den där: Mysteriet?

Sophi och Henny-Penny

5 september 2012 20:36

En flickas bästa vän.

 
Ingen bild

isa

6 september 2012 18:42

Kan ni inte skynda er det börjar bli tröttsamt att bara vänta "månad ut och månad in"
-~- <*suck*

 
Ingen bild

isa

6 september 2012 19:13

*suck* svara på min fråga:

Kan ni inte skynda er med berätelsen det börjar bli tröttsamt att vänta "månad ut och månad in"
>_> {*suck*)
*suck*

Sophi och Henny-Penny

7 september 2012 21:06

Oj! Stort förlåt Isa!!! Det är bara att om du visste hur jobbigt det är och ta bilderna skulle du nog förstå. Vi vill att bilderna ska bli bra och då är det jätte svårt och jobbigt. Dessutom har vi läxor, aktiviteter och andra saker att göra. Så testa och gör några delar det är inte så lätt som man kan tro!!! Ha tåla mod!!!

 
Emilia

Emilia

7 september 2012 22:33

Vem vann tävlingen/frågesporten i förra inlägget? :o

http://sims-emilia.bloggplatsen.se

Sophi och Henny-Penny

8 september 2012 09:59

Kolla inlägget över...

 
Ingen bild

isa

8 september 2012 10:06

Ok jag har hört att det är svårt att skriva en berättelse, förlåt jag tänkte inte på att det är svårt, (jag var rastlös[FÖRLÅT!])

Sophi och Henny-Penny

8 september 2012 19:37

Det är helt okej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophi och Henny-Penny - 23 mars 2013 11:00

Hej! Det går as dåligt för awesomesims! undra om vi ska ta och legga ner 30-dagarsutmaningen? ingen gillade endå den... och den sög värkligen. Ja, nu till något annat jag tenkte berätta vad som hent med legisyn! Här kommer då bilder och så! ...

Av Sophi och Henny-Penny - 14 mars 2013 18:30

  Hej! Några dagar fram kommer det bara vara jag (Soffi) som svarar på 30-dagarsutmaningen (som man behöver spelet för) ,därför att Hennings spel krånglar och då hon måste hålla på att avinstalera och så, men hoppas ni gillar det ändå!   ...

Av Sophi och Henny-Penny - 2 mars 2013 11:53

Hej! Nu tänkte jag berätta vad som hänt med legisin under sportlovet!   Först fattade jag inte varför dom hade så lite pengar, men sen kom jag på att mamman var gravid och pappan hade inget jobb, ingen jobbade och därför hade dom så lite pe...

Av Sophi och Henny-Penny - 23 februari 2013 09:02

Halloj! Jo både jag och Soffi har sportlov just nu och därför tänkte vi ta en sportlovpaus (finns det ett ord som heter så?). Det betyder ingen uppdatering, ingen 30 dagarsutmaning och inga svar på frågor och kommentarer. Hoppas ni förstår! Jag men...

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kommentarsregler

Det är jättekul ifall du kommenterar! Men tänk på dessa saker:

1. Skriv inte samma kommentar mer än en gång.

2. Var snäll mot alla.

3. Gör inte reklam för din eller någon annans blogg/hemsida!

4. Skriv inte frågor i kommentarerna om de inte handlar om inlägget/dess ämne. Resten av frågorna får ni ställa i frågerutan.

5. Det är okej att skriva svordomar, bara de inte är mot någon annan på ett dåligt sätt.

 

Kommentarer som bryter mot reglerna tas oftast bort!

Senaste inläggen

Omröstning

Vill du att det kommer ett Sims 4?
 JA!!!
 Ja det går väll bra...
 Kanske, kanske inte
 Nej nu när jag har spenderat så mycket pengar på 3:an
 NEJ
 Jag vet inte

En flickas bästa vän

Sagan om Rose oc hennes hund Lasse:D 

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards